Zmiany, zmiany, zmiany…

Hula ostatnio w mediach społecznościowych taki hashtag #myfirst7jobs. Moje pierwsze siedem prac. Tak sobie pomyślałam, że fajnie, jeśli komuś się to układa w spójną całość. Kiedy każdy krok jest niejako zapowiedzią następnego, a każdy kolejny logicznie wynika z poprzedniego. Ja w swych zawodowych działaniach byłam w wielu miejscach i wbrew amerykańskiemu snowi nie mogę powiedzieć, że w każdym się czegoś nauczyłam. Jak to u mnie wygląda teraz?

Ostatnio coraz mniej jestem przedsiębiorcą (nawet zawiesiłam działalność na sezon ogórkowy) i w swojej głowie ostatecznie pożegnałam się z tłumaczeniami na rzecz konsekwentnego dążenia do realizacji psychoterapeutycznych marzeń i celów. Znalazłam gabinet, od września ruszam z własną przestrzenią terapeutyczną. Jednak trudno mi wytrzymać w swego rodzaju bezruchu zawodowym – od zawsze definiowałam się przez to, co robię, a nie jaka jestem. Wciąż rzucałam się w wir aktywności, nie będąc w stanie pozostać na chwilę w pustej przestrzeni niewypełnionej jakimkolwiek działaniem. Nie umiałam stworzyć sobie pustej szuflady na coś, co dopiero ma przyjść, przemyśleć przyszłych kroków. Dopiero niedawno to zrozumiałam i staram się to korygować. Jednak dawne przekonania dają o sobie znać – ostatnio spędziłam pół dnia na wyszukiwaniu korporacyjnych ofert pracy, bo może jednak etat, może stała pensja, może pewność i łatwość…

Więc wymyśliłam, że napiszę tutaj o zmianach i działaniach mych tych na już zaraz i tych planowanych – odetnę sobie tym samym drogę ucieczki 🙂

Niestety nie istnieje już moja ukochana Zabawianka, gdzie prowadziłam warsztaty i konsultacje psychologiczne dla mam.

Za to zapraszam Was od września na warszawski Muranów, do gabinetu przy ul. Nowolipki 23/13. To tam będę prowadzić psychoterapię i konsultacje w każdą środę od 15 do 22.

Powoli zaczynam również badać możliwość startu grupy terapeutycznej w nurcie psychoanalitycznym – dawajcie znać, jeśli jesteście zainteresowani/e!

Zapewne od września ruszą również warsztaty dla mam w tej samej lokalizacji – bardzo chciałabym od Was usłyszeć, czego od nich oczekujecie, o czym chętnie porozmawiacie, co z obszaru work-life balance jest dla Was najistotniejsze do obgadania i przećwiczenia.

Jeśli chodzi o bloga – zmiany zobaczycie w zakładce „co oferuję?”, a posty dorobią się tagów, bo nie ma to jak dobra chmura tagów do organizacji treści.

Smacznego!

Skomentuj

